м. Львів, вул.Б.Хмельницкого 106, тел.(032) 245-93-86, 050-303-90-44

З'єднувальні муфти

Муфта - пристрій трансмісії для з'єднання кінців валів або для з'єднання валів з вільно сидячими на них деталями. Призначення муфт - передача крутного моменту без зміни його значення та напрямку.
ТОВ «Промкомпонент» пропонує широку номенклатуру високоякісних з'єднувальних муфт, в тому числі еластомерних, кулачкових, зубчастих, композитних і мережевих для забезпечення основних експлуатаційних характеристик, а також запобіжних муфт всесвітньо відомих виробників SKF, REXNORD, FLENDER, KTR
Муфти поставляються під розточку (з «чорновим» отвором) і під конічну монтажну втулку. На вимогу клієнта можлива поставка муфт з «чистовим» отвором і шпонковим пазом.

Еластомерні гнучкі муфти з тороподібною оболонкою

Flex coupling (SKF) Гнучка муфта, що поєднує в собі здатність гасити вібрації та ударні навантаження і відмінно пристосовуватися до порушень співвісності. Проста в збірці і не вимагає технічного обслуговування. У разі перевантаження еластичний елемент руйнується, сама муфта та обладнання залишаються без пошкоджень.Крутний момент до 14675 Нм *. Швидкість до 4500 об / хв *. Зсув осей: осьовий - до 8,2 мм *, кутове - до 4 ° *. Робоча температура -50 ° C ... + 70 ° C * (*) характеристики муфти залежать від її розміру.)


Omega (Rexnord) Унікальна еластична муфта з роздільним пружним елементом, що забезпечує легку збірку і заміну на місці роботи. Доступна в короткому і подовженому варіанті. Ті ж самі елементи і ступмці можна використовувати в різних відстанях між кінцями валів. Крутний момент до 38400 Нм. Швидкість до 7500 об / хв. Зсув осей: осьовий - до 4,8 мм, кутовий - до 4 °. Робоча температура -40 ° C ... + 93 ° C.

 
Муфти з пружнім елементом

Wrapflex (Rexnord) Муфта, завдяки високій збалансованості і компактності, добре зарекомендувала себе в високошвидкісних приводах.
Конструкція муфти дозволяє здійснити заміну еластичного елемента без знімання ступиці або приводу. При руйнівних навантаженнях страждає тільки еластичний елемент муфти і відновити працездатність муфти можна всього за кілька хвилин. Крутний момент до 15028 Нм. Зсув осей: осьовий - до 1,5%, кутове - до 1 °, радіальне - до 3 мм. Еластичність скручування 5 °. Робоча температура -40 ° C ... + 95 ° C.

FRC (SKF) Надійне і економічне рішення. Муфта розроблена для роботи з більш високими навантаженнями і забезпечення безремонтної експлуатації. Здатна амортизувати помірні ударні навантаження, гасити невеликі вібрації і компенсувати випадкові порушення співвісності. Застосовується для передачі потужності електродвигунів, компресорів, насосів та ін. Обладнання. Крутний момент до 3150 Нм. Швидкість до 3600 об / хв. Зсув осей: осьовий - до 1,7 мм, кутовий - до 1 °.

Jaw couplings (KTR, SIT) Кулачкові муфти складаються з трьох основних компонентів: двох напівмуфт і еластичною вставки, яка стійка до масел, хімічних речовин і високих температур.. Мають компактну конструкцію і забезпечують безпечну передачу потужності. Пружна конструкція зубчастого вінця поліуретанової вставки компенсує кутове, радіальне і осьове зміщення. Крутний момент до 7200 Нм. Швидкість до 14000 об / хв. Робоча температура -40 ° C ... + 90 ° C.

N-Eupex (Flender, KWD) Пружні пальцеві муфти - крутильно-пружні муфти, що допускають радіальне, аксіальне і кутовий зсув між привідною і ведомою частиною. Передача крутного моменту здійснюється через установлені в кишенях буферної частини еластичні амортизатори, які в основному працюють на стиск, внаслідок чого спостерігається малий знос і здійснюється високе навантаження. Крутний момент до 9400 Нм. Швидкість до 5800 об / хв. Робоча температура -30 ° C ... + 80 ° C.

МГВП (Flender, KWD, KTR) Муфта пружна втулочно-пальцева призначена для з'єднання співвісних валів при передачі крутного моменту і зменшення динамічних навантажень при запуску і зупинці двигуна. Довговічність і простота конструкції роблять її придатною для робіт в найважчих умовах. Муфта вимагає мінімального обслуговування, володіє хорошою еластичністю, високою демпфируючою і електроізоляційною здатністю, проста у виготовленні, надійна в роботі. Крутний момент до 1300000 Нм. Швидкість до 10000 об / хв. Робоча температура -30 ° C ... + 80 ° C.


Муфта з металевим пружинним елементом

Grid coupling (SKF, Rexnord) Муфта, що складається з двох ступиць і з'єднувального елемента - сталевої сітки. Завдяки унікальній конструкції пружинного елемента і ступиць, муфта здатна пристосовуватися до рухів і навантажень по всіх площинах. Пружина, зношується швидше інших компонентів муфти, сконструйована спеціально для швидкого і легкого демонтажу. Крутний момент до 932 000 Нм. Зсув осей: осьовий - до 0,4%, кутове - до 0,1 мм, радіальне - до 0,1%.


Зубчасті муфти

Gear coupling (SKF, Rexnord, KTR) Зубчаста муфта здатна передавати дуже високий крутний момент і працювати на неспіввісних валах. Призначена для роботи у важких умовах. Універсальна конструкція і можливість застосування на великогабаритному промисловому обладнанні робить зубчасту муфту економічним рішенням з великим терміном служби.
Крутний момент до 6760000 Нм. Швидкість до 8000 об / хв. Зсув осей: осьовий - до 1,5%, кутове - до 1,5 мм, радіальне - до 0,3%. Робоча температура -30 ° C ... + 90 ° C.

Nylon sleeve gear coupling (KTR) Муфта з поліамідним зовнішнім кільцем. Складається з двох внутрішніх полумуфт із зовнішніми зубцями, які пов'язані одним з'єднувальним кільцем з зубцями на внутрішній поверхні. Поєднання полумуфт із сталі і поліамідного з'єднувального кільця дозволяє знизити витрати на технічне обслуговування та використовувати муфту без мастила.
Крутний момент до 2500 Нм. Швидкість до 3000 об / хв. Робоча температура -25 ° C ... + 90 ° C.

Ланцюгова муфта (SKF) Ланцюгова муфта призначена для конструкцій з великими крутними моментами, так як передає більш високий крутний моменти, ніж самі вали. Муфта являє собою фланці, з'єднані один з одним дворядним роликовим ланцюгом, що дозволяє сполучати вали з неспіввісністю до 2 °. Ланцюгові муфти вимагають регулярної змащення для забезпечення максимального терміну служби і надійності, особливо при високих частотах обертання.
Крутний момент до 4000 Нм. Швидкість до 5000 об / хв.


Двухпетельні муфти (Huco). Муфта, що складається з полімерних елементів, що примикають до виготовленої зі сталі ступиці. Формує ефективну двоступеневу зв'язок з винятковою гнучкістю. У малих трансмісіях муфта ідеальна для передачі обертального руху. Цей тип муфт працює беззвучно, без зносу і шуму, хоча через низьку жорсткості не цілком придатний для застосування у високоточних передачах. Крутний момент до 18 Нм. Швидкість до 3000 об / хв. Зсув осей: осьовий - до 11 мм, кутове - до 15 °, радіальне - до 3,2 мм. Робоча температура -30 ° C ... + 80 ° C.


Серії унікальних металевих пластинчастих муфт (Rexnord, Flender, KTR)

Тугі пластинчаті муфти - призначені для передачі крутного моменту від приводу до насосів, компресорів, димососів та інших обертовим механізмам в нафтогазовій, хімічній, металургійній та інших галузях промисловості. Кутові, осьові і радіальні зміщення валів компенсуються виключно за рахунок пружних деформацій пакетів пластин. Пластинчасті муфти дозволяють: значно знизити рівень вібрації; підвищити ресурс опор і кінцевих ущільнень насосів та компресорів; забезпечити можливість осьових переміщень роторів з'єднуються механізмів, що прагнуть зайняти робоче положення при пуску; виключити підведення мастила і техобслуговування. Крутний момент до 6760000 Нм. Швидкість до 8000 об / хв. Зсув осей: осьовий - до 1,5%, кутове - до 1,5 мм, радіальне - до 0,3%. Еластичність скручування 0 °. Робоча температура -30 ° C ... + 90 ° C.

Композитна муфта Addax (Rexnord) краще рішення для градирні. Муфта підходить для тих випадків, коли потрібні довгі прольоти, корозійна стійкість, висока продуктивність зміщення,  міцність і мала вага. Складається із ступиці (сталь) і з'єднувального елемента (волокно вугілля / графіт; волокно скла; волокно / графіт / скло). Дистанція між осями до 6680 мм (можна з'єднати і до 13700 мм). Крутний момент до 6135 Нм. Швидкість осей до 10000 об / хв. Робоча температура -30 ° C ... + 80 ° C.

Безшпоночні втулки (SKF, SATI)

Безшпоночне  з'єднання (зажим валу) - трансмісійний елемент, який дозволяє замінити шпоночні рішення і призначений для постійної передачі крутного моменту з вала на деталь, а так само використовується для жорсткого з'єднання валів.

• Рівномірний розподіл тиску - як при гарячій, так і пресовій посадці
• Абсолютно безлюфтове кріплення вала із ступицею.
• Можливість монтування на гладкий вал і на вал зі шпонковим пазом при необхідності.
• Легко вставляються в отвір ступиці, не вимагають високої точності обробки і добре сполучаються з поверхнями.
• Простий монтаж, регулювання і демонтаж навіть у польових умовах.


Муфти шарнірні і кардани (SKF, MarrioFerri, KTR)

Універсальні шарніри (звані також карданними механізмами, шарнірами Гука) призначені для з'єднання валів, осі яких розташовані на одній прямій, паралельні або під кутом один до одного.
Шарнір одинарний (кардан)
Для промислового використання з робочим кутом 45 ° і швидкістю до 4000 об / хв.
Шарнір подвійний (кардан)
Для промислового використання, з робочим кутом 90 ° і швидкістю до 4000 об / хв.
Карданний вал. Готовий виріб для передачі руху на більшу відстань. Карданний вал складається з: двох одинарних карданів, закріплених на шліцеву втулку. В якості з'єднувача використовується шліцьовій вал. За допомогою вільного ходу шліцевого вала по втулці підбирається довжин